Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti fyzioMOVE therapy Olomouc s.r.o.

(Platné od 24. 2. 2025)

1.1. Jsme společnost fyzioMOVE therapy Olomouc s.r.o., se sídlem Balbínova 364/15, Hejčín, 779 00 Olomouc, IČ: 17462568, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 90234 (dále jen „my“). V rámci pohybového centra FyzioMOVE se mimo jiné věnujeme také pořádání seminářů, a to buď v našich prostorách, nebo online formou.

1.2. Před objednáním jakéhokoli semináře si prosím pečlivě přečtěte tyto obchodní podmínky. Tyto podmínky jsou vždy nedílnou součástí našeho smluvního vztahu a stanovují základní pravidla, kterými se společně řídíme. Pokud si mezi sebou sjednáme individuální podmínky, budou mít přednost před těmito obchodními podmínkami, a v ostatních záležitostech se použijí tyto obchodní podmínky.

Kontaktovat nás můžete e-mailem: info@fyziomove.cz, telefonicky: 734 669 777 nebo písemně na adrese našeho sídla.

2.1. Na našich webových stránkách: https://fyziomove.cz/ v sekci SLUŽBY – VZDĚLÁVÁNÍ vždy najdete aktuální seznam plánovaných seminářů a dalších akcí, které pro vás připravujeme. U každého semináře najdete podrobný popis, termín konání, místo, cenu a další důležité informace. Pokud budete jakékoliv informace postrádat, kontaktujte nás.

2.2. Když v těchto obchodních podmínkách mluvíme o „seminářích“, máme tím na mysli akce konané prezenční formou – tedy přímo v našem pohybovém centru na adrese Balbínova 364/15, Hejčín, 779 00 Olomouc, nebo případně na jiném místě, které bude u konkrétní akce výslovně uvedeno. Na těchto seminářích budete mít možnost osobního kontaktu s lektorem nebo lektorkou, individuálního přístupu a praktického nácviku pod jeho nebo jejím vedením.

2.3. Pokud v těchto obchodních podmínkách zmiňujeme „webináře“, jedná se o on-line semináře, kterých se můžete zúčastnit dálkovým přístupem – z pohodlí vašeho domova nebo jiného místa, které si zvolíte. K účasti budete potřebovat pouze stabilní připojení k internetu a zařízení, jako je mobilní telefon, tablet nebo počítač. Před konáním webináře vám vždy zašleme potřebné informace k připojení, včetně případných technických požadavků a pokynů k přístupu.

3.1. Přihlášení na seminář i webinář probíhá stejným způsobem.

3.2. Jakmile si vyberete seminář nebo webinář, kterého se chcete zúčastnit, je nutné vyplnit přihlašovací formulář. Pole označená hvězdičkou jsou povinná, protože obsahují údaje, které jsou nezbytné pro naši administrativu, nebo jejich vyplnění vyžadují právní předpisy. Součástí přihlášení je také povinnost potvrdit souhlas s těmito obchodními podmínkami. Bez těchto údajů a souhlasu nebude možné přihlášení úspěšně dokončit. 

3.3. Při procesu přihlášení jste povinni uvádět úplné a pravdivé údaje. Pokud zjistíme, že poskytnuté informace jsou neúplné nebo nesprávné, můžeme vás požádat o jejich doplnění nebo opravu.

3.4. Platbu za seminář či webinář lze provést bezhotovostně – buď online platební kartou, nebo bankovním převodem na náš účet. Vaše přihláška je platná až ve chvíli, kdy je platba řádně uhrazena. Za uhrazenou ji považujeme okamžikem, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet.

3.5. Online platby pro nás zajišťuje platební brána GoPay, kterou provozuje společnost GoPay Czech, odštěpný závod WORLDLINE NV, se sídlem Senovážné nám. 1736, 370 01 České Budějovice,
IČ: 22177469. Všechny transakce probíhající prostřednictvím platební brány jsou zabezpečené a veškeré údaje jsou šifrovány. Případné reklamace plateb nebo dotazy ohledně platební brány je nutné směřovat přímo na jejího provozovatele.

3.6. Pokud se rozhodnete pro platbu bankovním převodem, je nutné správně uvést variabilní symbol, který vám zašleme v potvrzení objednávky. Pokud platba nebude správně označena variabilním symbolem, může dojít ke zpoždění při jejím spárování, a tedy i potvrzení vaší účasti. Takovou platbu budeme považovat za uhrazenou až po jejím manuálním přiřazení k vaší objednávce.

3.7. Ve smyslu příslušných daňových předpisů souhlasíte s tím, že vám namísto papírové faktury budeme zasílat fakturu v elektronické podobě. Fakturu vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou při přihlašování na událost.

3.8. Počet míst na semináři je omezen a vždy jej uvádíme v jeho popisu. Přihlášky přijímáme do naplnění kapacity. Pokud je seminář obsazený, můžete se zaregistrovat jako náhradník. V případě uvolnění místa vás budeme kontaktovat podle pořadí přihlášení.

3.9. Vyhrazujeme si právo upravit obsah semináře nebo změnit lektora, pokud to bude nutné z organizačních nebo odborných důvodů. Může se stát, že lektor onemocní nebo nastanou okolnosti, které si vyžádají úpravu programu. Pokud by k jakékoli změně došlo, dáme vám včas vědět.

4.1. A kdy je mezi námi uzavřena smlouva? Okamžikem, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. Teprve tehdy je vaše přihláška závazně potvrzena. A smlouvy se musí plnit. Přihláška na seminář je tedy závazná, a pokud se nemůžete zúčastnit, platí, pokud se nedohodneme jinak, následující storno podmínky.

4.2. Pokud nebude příslušná částka připsána na náš bankovní účet do 7 dní od přihlášení, dochází k automatickému zrušení Vaší přihlášky. 

4.3. Pokud se přihlásíte na seminář méně než 7 dní před jeho konáním, je nezbytné provést úhradu příslušné částky obratem.

4.4. Pokud víte, že se semináře nebudete moci zúčastnit, dejte nám co nejdříve vědět na e-mail: info@fyziomove.cz. 

  • Pokud nám napíšete alespoň 30 a více dní před konáním semináře, bude možné přihlášení zrušit bez jakýchkoliv storno poplatků;
  • Pokud nám napíšete alespoň 14 a více dní před konáním semináře, budeme vám muset účtovat storno poplatek ve výši 50 % z uhrazené částky, protože v této fázi už nemůžeme vaše místo snadno obsadit jiným účastníkem. Pokud se dohodneme, lze uhrazenou částku převést jako úhradu v plné výši na další seminář. 
  • Pokud nám dáte vědět 7 a méně dní před konáním semináře, nebo se na seminář vůbec nedostavíte, seminář je nutné uhradit v plné výši, protože v tomto okamžiku už nelze vaše místo obsadit ani vrátit náklady spojené s organizací akce.

4.5. Pokud si místo sebe najdete náhradníka, který se semináře zúčastní místo vás, dejte nám vědět. Pokud to bude možné, rádi mu místo převedeme a vy se vyhnete storno poplatku. Finální rozhodnutí je ovšem na nás. 

4.6. Pokud bychom byli nuceni seminář zrušit my, například z důvodu nemoci lektora nebo nepředvídatelných okolností, budeme vás neprodleně informovat e-mailem. V takovém případě vám buď vrátíme celou částku zpět, nebo vám nabídneme náhradní termín. Volba je na vás, stačí nám dát vědět, kterou možnost preferujete.

5.1. Obsah seminářů, webinářů a poskytnutých materiálů připravujeme s maximální odbornou péčí a na základě našich znalostí a zkušeností. Informace v nich obsažené však mají výhradně vzdělávací a informativní charakter a nejsou individuálním zdravotním, rehabilitačním nebo jiným odborným doporučením.

5.2. Nemůžeme odpovídat, a tedy neodpovídáme za to, že informace obsažené v seminářích, webinářích nebo poskytnutých materiálech naplní vaše individuální očekávání nebo že dosáhnete vámi zamýšlených výsledků. Pokud si nejste jisti, zda obsah semináře nebo webináře odpovídá vašim potřebám, nebo byste chtěli znát podrobnější informace o jeho náplni, kontaktujte nás prosím předem e-mailem

5.3. Naše odpovědnost za jakoukoli škodu, která by vám mohla vzniknout v souvislosti s účastí na semináři, webináři nebo užitím poskytnutých materiálů, je omezena pouze na případy, kdy jsme škodu způsobili úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. Neodpovídáme za jakoukoli nepřímou či následnou škodu, ušlý zisk nebo jinou újmu.

5.4. Každý z vás je odpovědný za svůj zdravotní stav a za to, zda je účast na semináři vhodná s ohledem na vaši fyzickou i psychickou kondici a odborné znalosti. Pokud seminář zahrnuje fyzickou aktivitu, je na vás, abyste posoudili své schopnosti a případně se poradili se svým lékařem či jiným odborníkem. Rádi vám také poradíme, pokud si nejste jistí, zda je seminář pro vás vhodný.

5.5. I když se snažíme, aby naše semináře probíhaly v bezpečném a příjemném prostředí, nemůžeme převzít odpovědnost za případné zdravotní komplikace, které by mohly vzniknout v důsledku vaší účasti. Pokud se během semináře necítíte dobře nebo zaznamenáte jakékoli zdravotní potíže, doporučujeme vám ihned přestat s aktivitou a v případě potřeby vyhledat lékařskou pomoc. Vaše zdraví je na prvním místě.

5.6. Vážíme si respektu a ohleduplnosti mezi účastníky i k našemu vybavení. Prosíme vás, abyste se během semináře chovali s respektem k ostatním účastníkům a také k prostorám a materiálům, které jsou vám k dispozici. Pokud by došlo k poškození vybavení nebo majetku organizátora či třetích osob, bude nutné škodu uhradit.

5.7. Abychom zajistili pohodovou a příjemnou atmosféru, prosíme vás o dodržování těchto základních pravidel:

  • Chovejte se ohleduplně – nesnižujte komfort ostatních účastníků a umožněte jim plně se soustředit na seminář.
  • Respektujte naše prostory a vybavení – zajistíme vám kvalitní zázemí, proto vás prosíme, abyste se k němu chovali s péčí.
  • Dbejte na bezpečnost – jak svou, tak i ostatních účastníků.

5.8. Co určitě není dovoleno?

  • Poškozovat vybavení nebo prostory, kde seminář probíhá.
  • Narušovat průběh semináře nevhodným chováním.
  • Jakýmkoli způsobem ohrozit bezpečnost svou nebo ostatních.

Takové chování není v souladu s našimi zásadami a nebude tolerováno. Pokud kdokoli poruší zásady uvedené v tomto bodě, vyhrazujeme si právo jej okamžitě vykázat ze semináře bez nároku na vrácení uhrazené částky. Naším cílem je vytvořit prostředí, kde se všichni cítí bezpečně, respektovaně a příjemně. Děkujeme vám, že nám v tom pomáháte.

6.1. Bez našeho předchozího písemného souhlasu není dovoleno pořizovat jakékoli audio či videozáznamy ze seminářů, a to ani jejich částí. Chráníme tím soukromí našich účastníků i obsah seminářů, který je výsledkem naší odborné práce.

6.2. V případě porušení tohoto pravidla si vyhrazujeme právo účastníka vykázat ze semináře bez nároku na vrácení účastnického poplatku a případně podniknout další právní kroky v souladu s platnými předpisy.

6.3. Veškeré studijní materiály, prezentace, pracovní listy, výukové pomůcky nebo jiné podklady (dále jen „materiály“), které vám poskytneme v souvislosti se semináři, podléhají ochraně podle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění.

6.4. Tyto materiály jsou určeny výhradně pro vaši osobní potřebu a jejich použití k jinému účelu (zejména jejich další šíření, kopírování, zveřejnění, úpravy, poskytnutí třetím osobám nebo komerční využití) bez našeho předchozího písemného souhlasu není dovoleno.

6.5. V případě neoprávněného nakládání s materiály si vyhrazujeme právo uplatnit veškeré právní prostředky k ochraně našich práv, včetně náhrady škody a přiměřeného zadostiučinění.

7.1. Chráníme veškeré zpracovávané osobní údaje jako přísně důvěrné a nakládáme s nimi v souladu s platnými a účinnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou.

7.2. Zpracování osobních údajů a užívání souborů cookies je upraveno v samostatných dokumentech.

8.1. Jakékoliv stížnosti, reklamace nebo podněty ke zlepšení nám můžete zaslat především e-mailem na adresu info@fyziomove.cz. Pokud dáváte přednost klasické korespondenci, můžete nám je poslat také poštou na adresu našeho sídla. Na vaše podněty odpovíme stejnou formou, jakou jste nám je zaslali.

8.2. V případě jakéhokoliv sporu vždy preferujeme jeho vyřešení smírnou cestou. Pokud máte jakýkoliv problém, dejte nám vědět, pokusíme se ho vyřešit k oboustranné spokojenosti.

8.3. Reklamace týkající se provedení nebo neprovedení platby je nutné řešit přímo s poskytovatelem platební brány, jelikož my samotný platební proces neprovádíme ani neovlivňujeme.

8.4. Pokud jste spotřebitel, tedy osoba, která s námi uzavřela smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace. Orgánem, který tyto spory řeší, je Česká obchodní inspekce (ČOI). Veškeré kontakty a podrobné informace o postupu při podání podnětu naleznete na jejich webových stránkách: www.coi.cz.

9.1. Naše právní vztahy se vždy řídí právním řádem České republiky. Pokud se nám spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, bude příslušným soudem vždy soud určený dle našeho sídla.

9.2. Vzhledem k tomu, že přihlášení na seminář se vztahuje ke konkrétnímu termínu, nelze po jeho úhradě využít právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu.

9.3. Neplatnost či neúčinnost kteréhokoliv ustanovení těchto podmínek užívání nemá vliv na platnost či účinnost ostatních ustanovení. Neplatné ustanovení nahradíme ustanovením novým, které bude odpovídat našemu původnímu úmyslu.

9.4. Za vyšší moc považujeme mimořádnou nepředvídatelnou a nepřekonatelnou překážku, která nám nezávisle na naší vůli brání ve vykonávání činností souvisejících s touto smlouvou a která je mimo naši kontrolu a nastala bez našeho zavinění, jako je například živelní pohroma nebo zásah veřejné moci, válečná událost, opatření vlády, teroristický čin, epidemie nebo karanténní omezení, stávka zaměstnanců dodavatele, porucha anebo kolísání dodávek elektrické energie, tepla, internetu nebo telekomunikačních zařízení.

9.5. Tyto podmínky můžeme v nezbytném rozsahu měnit, a to zejména z důvodu změny obecně závazných právních předpisů nebo změny na naší straně. Aktuální znění obchodních podmínek je vždy dostupné na našich webových stránkách.

Podmínky užívání ve verzi 001 jsou platné a účinné od 24. 2. 2025.

1.1. Jsme společnost fyzioMOVE therapy Olomouc s.r.o., se sídlem Balbínova 364/15, Hejčín, 779 00 Olomouc, IČ: 17462568, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 90234 (dále jen „my“). V rámci pohybového centra FyzioMOVE se mimo jiné věnujeme také pořádání seminářů, a to buď v našich prostorách, nebo online formou.

1.2. Před objednáním jakéhokoli semináře si prosím pečlivě přečtěte tyto obchodní podmínky. Tyto podmínky jsou vždy nedílnou součástí našeho smluvního vztahu a stanovují základní pravidla, kterými se společně řídíme. Pokud si mezi sebou sjednáme individuální podmínky, budou mít přednost před těmito obchodními podmínkami, a v ostatních záležitostech se použijí tyto obchodní podmínky.

Kontaktovat nás můžete e-mailem: info@fyziomove.cz, telefonicky: 734 669 777 nebo písemně na adrese našeho sídla.

2 Semináře a webináře

2.1. Na našich webových stránkách: https://fyziomove.cz/ v sekci SLUŽBY – VZDĚLÁVÁNÍ vždy najdete aktuální seznam plánovaných seminářů a dalších akcí, které pro vás připravujeme. U každého semináře najdete podrobný popis, termín konání, místo, cenu a další důležité informace. Pokud budete jakékoliv informace postrádat, kontaktujte nás.

2.2. Když v těchto obchodních podmínkách mluvíme o „seminářích“, máme tím na mysli akce konané prezenční formou – tedy přímo v našem pohybovém centru na adrese Balbínova 364/15, Hejčín, 779 00 Olomouc, nebo případně na jiném místě, které bude u konkrétní akce výslovně uvedeno. Na těchto seminářích budete mít možnost osobního kontaktu s lektorem nebo lektorkou, individuálního přístupu a praktického nácviku pod jeho nebo jejím vedením.

2.3. Pokud v těchto obchodních podmínkách zmiňujeme „webináře“, jedná se o on-line semináře, kterých se můžete zúčastnit dálkovým přístupem – z pohodlí vašeho domova nebo jiného místa, které si zvolíte. K účasti budete potřebovat pouze stabilní připojení k internetu a zařízení, jako je mobilní telefon, tablet nebo počítač. Před konáním webináře vám vždy zašleme potřebné informace k připojení, včetně případných technických požadavků a pokynů k přístupu.

3 Přihlášení a uzavření smlouvy

3.1. Přihlášení na seminář i webinář probíhá stejným způsobem.

3.2. Jakmile si vyberete seminář nebo webinář, kterého se chcete zúčastnit, je nutné vyplnit přihlašovací formulář. Pole označená hvězdičkou jsou povinná, protože obsahují údaje, které jsou nezbytné pro naši administrativu, nebo jejich vyplnění vyžadují právní předpisy. Součástí přihlášení je také povinnost potvrdit souhlas s těmito obchodními podmínkami. Bez těchto údajů a souhlasu nebude možné přihlášení úspěšně dokončit. 

3.3. Při procesu přihlášení jste povinni uvádět úplné a pravdivé údaje. Pokud zjistíme, že poskytnuté informace jsou neúplné nebo nesprávné, můžeme vás požádat o jejich doplnění nebo opravu.

3.4. Platbu za seminář či webinář lze provést bezhotovostně – buď online platební kartou, nebo bankovním převodem na náš účet. Vaše přihláška je platná až ve chvíli, kdy je platba řádně uhrazena. Za uhrazenou ji považujeme okamžikem, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet.

3.5. Online platby pro nás zajišťuje platební brána GoPay, kterou provozuje společnost GoPay Czech, odštěpný závod WORLDLINE NV, se sídlem Senovážné nám. 1736, 370 01 České Budějovice,
IČ: 22177469. Všechny transakce probíhající prostřednictvím platební brány jsou zabezpečené a veškeré údaje jsou šifrovány. Případné reklamace plateb nebo dotazy ohledně platební brány je nutné směřovat přímo na jejího provozovatele.

3.6. Pokud se rozhodnete pro platbu bankovním převodem, je nutné správně uvést variabilní symbol, který vám zašleme v potvrzení objednávky. Pokud platba nebude správně označena variabilním symbolem, může dojít ke zpoždění při jejím spárování, a tedy i potvrzení vaší účasti. Takovou platbu budeme považovat za uhrazenou až po jejím manuálním přiřazení k vaší objednávce.

3.7. Ve smyslu příslušných daňových předpisů souhlasíte s tím, že vám namísto papírové faktury budeme zasílat fakturu v elektronické podobě. Fakturu vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou při přihlašování na událost.

3.8. Počet míst na semináři je omezen a vždy jej uvádíme v jeho popisu. Přihlášky přijímáme do naplnění kapacity. Pokud je seminář obsazený, můžete se zaregistrovat jako náhradník. V případě uvolnění místa vás budeme kontaktovat podle pořadí přihlášení.

3.9. Vyhrazujeme si právo upravit obsah semináře nebo změnit lektora, pokud to bude nutné z organizačních nebo odborných důvodů. Může se stát, že lektor onemocní nebo nastanou okolnosti, které si vyžádají úpravu programu. Pokud by k jakékoli změně došlo, dáme vám včas vědět.

4 Zrušení účasti a storno podmínky

4.1. A kdy je mezi námi uzavřena smlouva? Okamžikem, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet. Teprve tehdy je vaše přihláška závazně potvrzena. A smlouvy se musí plnit. Přihláška na seminář je tedy závazná, a pokud se nemůžete zúčastnit, platí, pokud se nedohodneme jinak, následující storno podmínky.

4.2. Pokud nebude příslušná částka připsána na náš bankovní účet do 7 dní od přihlášení, dochází k automatickému zrušení Vaší přihlášky. 

4.3. Pokud se přihlásíte na seminář méně než 7 dní před jeho konáním, je nezbytné provést úhradu příslušné částky obratem.

4.4. Pokud víte, že se semináře nebudete moci zúčastnit, dejte nám co nejdříve vědět na e-mail: info@fyziomove.cz. 

  • Pokud nám napíšete alespoň 30 a více dní před konáním semináře, bude možné přihlášení zrušit bez jakýchkoliv storno poplatků;
  • Pokud nám napíšete alespoň 14 a více dní před konáním semináře, budeme vám muset účtovat storno poplatek ve výši 50 % z uhrazené částky, protože v této fázi už nemůžeme vaše místo snadno obsadit jiným účastníkem. Pokud se dohodneme, lze uhrazenou částku převést jako úhradu v plné výši na další seminář. 
  • Pokud nám dáte vědět 7 a méně dní před konáním semináře, nebo se na seminář vůbec nedostavíte, seminář je nutné uhradit v plné výši, protože v tomto okamžiku už nelze vaše místo obsadit ani vrátit náklady spojené s organizací akce.

4.5. Pokud si místo sebe najdete náhradníka, který se semináře zúčastní místo vás, dejte nám vědět. Pokud to bude možné, rádi mu místo převedeme a vy se vyhnete storno poplatku. Finální rozhodnutí je ovšem na nás. 

4.6. Pokud bychom byli nuceni seminář zrušit my, například z důvodu nemoci lektora nebo nepředvídatelných okolností, budeme vás neprodleně informovat e-mailem. V takovém případě vám buď vrátíme celou částku zpět, nebo vám nabídneme náhradní termín. Volba je na vás, stačí nám dát vědět, kterou možnost preferujete.

5 Odpovědnost

5.1. Obsah seminářů, webinářů a poskytnutých materiálů připravujeme s maximální odbornou péčí a na základě našich znalostí a zkušeností. Informace v nich obsažené však mají výhradně vzdělávací a informativní charakter a nejsou individuálním zdravotním, rehabilitačním nebo jiným odborným doporučením.

5.2. Nemůžeme odpovídat, a tedy neodpovídáme za to, že informace obsažené v seminářích, webinářích nebo poskytnutých materiálech naplní vaše individuální očekávání nebo že dosáhnete vámi zamýšlených výsledků. Pokud si nejste jisti, zda obsah semináře nebo webináře odpovídá vašim potřebám, nebo byste chtěli znát podrobnější informace o jeho náplni, kontaktujte nás prosím předem e-mailem

5.3. Naše odpovědnost za jakoukoli škodu, která by vám mohla vzniknout v souvislosti s účastí na semináři, webináři nebo užitím poskytnutých materiálů, je omezena pouze na případy, kdy jsme škodu způsobili úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. Neodpovídáme za jakoukoli nepřímou či následnou škodu, ušlý zisk nebo jinou újmu.

5.4. Každý z vás je odpovědný za svůj zdravotní stav a za to, zda je účast na semináři vhodná s ohledem na vaši fyzickou i psychickou kondici a odborné znalosti. Pokud seminář zahrnuje fyzickou aktivitu, je na vás, abyste posoudili své schopnosti a případně se poradili se svým lékařem či jiným odborníkem. Rádi vám také poradíme, pokud si nejste jistí, zda je seminář pro vás vhodný.

5.5. I když se snažíme, aby naše semináře probíhaly v bezpečném a příjemném prostředí, nemůžeme převzít odpovědnost za případné zdravotní komplikace, které by mohly vzniknout v důsledku vaší účasti. Pokud se během semináře necítíte dobře nebo zaznamenáte jakékoli zdravotní potíže, doporučujeme vám ihned přestat s aktivitou a v případě potřeby vyhledat lékařskou pomoc. Vaše zdraví je na prvním místě.

5.6. Vážíme si respektu a ohleduplnosti mezi účastníky i k našemu vybavení. Prosíme vás, abyste se během semináře chovali s respektem k ostatním účastníkům a také k prostorám a materiálům, které jsou vám k dispozici. Pokud by došlo k poškození vybavení nebo majetku organizátora či třetích osob, bude nutné škodu uhradit.

5.7. Abychom zajistili pohodovou a příjemnou atmosféru, prosíme vás o dodržování těchto základních pravidel:

  • Chovejte se ohleduplně – nesnižujte komfort ostatních účastníků a umožněte jim plně se soustředit na seminář.
  • Respektujte naše prostory a vybavení – zajistíme vám kvalitní zázemí, proto vás prosíme, abyste se k němu chovali s péčí.
  • Dbejte na bezpečnost – jak svou, tak i ostatních účastníků.

5.8. Co určitě není dovoleno?

  • Poškozovat vybavení nebo prostory, kde seminář probíhá.
  • Narušovat průběh semináře nevhodným chováním.
  • Jakýmkoli způsobem ohrozit bezpečnost svou nebo ostatních.

Takové chování není v souladu s našimi zásadami a nebude tolerováno. Pokud kdokoli poruší zásady uvedené v tomto bodě, vyhrazujeme si právo jej okamžitě vykázat ze semináře bez nároku na vrácení uhrazené částky. Naším cílem je vytvořit prostředí, kde se všichni cítí bezpečně, respektovaně a příjemně. Děkujeme vám, že nám v tom pomáháte.

6 Zákaz pořizování záznamů

6.1. Bez našeho předchozího písemného souhlasu není dovoleno pořizovat jakékoli audio či videozáznamy ze seminářů, a to ani jejich částí. Chráníme tím soukromí našich účastníků i obsah seminářů, který je výsledkem naší odborné práce.

6.2. V případě porušení tohoto pravidla si vyhrazujeme právo účastníka vykázat ze semináře bez nároku na vrácení účastnického poplatku a případně podniknout další právní kroky v souladu s platnými předpisy.

6.3. Veškeré studijní materiály, prezentace, pracovní listy, výukové pomůcky nebo jiné podklady (dále jen „materiály“), které vám poskytneme v souvislosti se semináři, podléhají ochraně podle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění.

6.4. Tyto materiály jsou určeny výhradně pro vaši osobní potřebu a jejich použití k jinému účelu (zejména jejich další šíření, kopírování, zveřejnění, úpravy, poskytnutí třetím osobám nebo komerční využití) bez našeho předchozího písemného souhlasu není dovoleno.

6.5. V případě neoprávněného nakládání s materiály si vyhrazujeme právo uplatnit veškeré právní prostředky k ochraně našich práv, včetně náhrady škody a přiměřeného zadostiučinění.

7 Ochrana osobních údajů

7.1. Chráníme veškeré zpracovávané osobní údaje jako přísně důvěrné a nakládáme s nimi v souladu s platnými a účinnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou.

7.2. Zpracování osobních údajů a užívání souborů cookies je upraveno v samostatných dokumentech.

8 Reklamace a mimosoudní řešení sporů

8.1. Jakékoliv stížnosti, reklamace nebo podněty ke zlepšení nám můžete zaslat především e-mailem na adresu info@fyziomove.cz. Pokud dáváte přednost klasické korespondenci, můžete nám je poslat také poštou na adresu našeho sídla. Na vaše podněty odpovíme stejnou formou, jakou jste nám je zaslali.

8.2. V případě jakéhokoliv sporu vždy preferujeme jeho vyřešení smírnou cestou. Pokud máte jakýkoliv problém, dejte nám vědět, pokusíme se ho vyřešit k oboustranné spokojenosti.

8.3. Reklamace týkající se provedení nebo neprovedení platby je nutné řešit přímo s poskytovatelem platební brány, jelikož my samotný platební proces neprovádíme ani neovlivňujeme.

8.4. Pokud jste spotřebitel, tedy osoba, která s námi uzavřela smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, pokud nejste spokojeni s vyřízením reklamace. Orgánem, který tyto spory řeší, je Česká obchodní inspekce (ČOI). Veškeré kontakty a podrobné informace o postupu při podání podnětu naleznete na jejich webových stránkách: www.coi.cz.

9 Závěrečná ustanovení

9.1. Naše právní vztahy se vždy řídí právním řádem České republiky. Pokud se nám spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, bude příslušným soudem vždy soud určený dle našeho sídla.

9.2. Vzhledem k tomu, že přihlášení na seminář se vztahuje ke konkrétnímu termínu, nelze po jeho úhradě využít právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu.

9.3. Neplatnost či neúčinnost kteréhokoliv ustanovení těchto podmínek užívání nemá vliv na platnost či účinnost ostatních ustanovení. Neplatné ustanovení nahradíme ustanovením novým, které bude odpovídat našemu původnímu úmyslu.

9.4. Za vyšší moc považujeme mimořádnou nepředvídatelnou a nepřekonatelnou překážku, která nám nezávisle na naší vůli brání ve vykonávání činností souvisejících s touto smlouvou a která je mimo naši kontrolu a nastala bez našeho zavinění, jako je například živelní pohroma nebo zásah veřejné moci, válečná událost, opatření vlády, teroristický čin, epidemie nebo karanténní omezení, stávka zaměstnanců dodavatele, porucha anebo kolísání dodávek elektrické energie, tepla, internetu nebo telekomunikačních zařízení.

9.5. Tyto podmínky můžeme v nezbytném rozsahu měnit, a to zejména z důvodu změny obecně závazných právních předpisů nebo změny na naší straně. Aktuální znění obchodních podmínek je vždy dostupné na našich webových stránkách.

Podmínky užívání ve verzi 001 jsou platné a účinné od 24. 2. 2025.

Přejít nahoru